Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stawiamy 
na polskie towary

19 maja 2021 | Dodatek
źródło: AdobeStock

Polacy częściej deklarują 
chęć zakupu polskich produktów 
i sięgania po nie w ramach 
pierwszego wyboru.

 

Aż 9 na 10 rodaków twierdzi, że polskość marki zachęca ich do zakupu konkretnych produktów.

Z badania przeprowadzonego przez Open Research wynika, że Polacy są patriotami na zakupach, jeszcze bardziej niż w latach ubiegłych, i chcą wiedzieć, skąd pochodzi produkt, który kupują: aż 47 proc. to zdecydowani patrioci, 44 proc. jest raczej zainteresowanych krajem pochodzenia kupowanego towaru, a 9 proc. badanych nie interesuje się tym, skąd pochodzi nabywany produkt. Poza tym większość konsumentów w Polsce coraz częściej sprawdza, skąd pochodzi produkt, który wkładają do koszyka, a 43 proc. zawsze to sprawdza.

Polskie warzywa

Sieci handlowe to wiedzą i promują lokalne, krajowe produkty. – Biedronka od ponad 25 lat konsekwentnie stawia na budowanie dobrych relacji z polskimi producentami i dostawcami żywności. W 2020 r. aż 92 proc. produktów sprzedanych w sieci pochodziło od polskich dostawców...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11965

Wydanie: 11965

Spis treści

Drobne (6+2)

Nieprzypisane

Zamów abonament