Stawiamy na polskie towary
Polacy częściej deklarują chęć zakupu polskich produktów i sięgania po nie w ramach pierwszego wyboru.
Aż 9 na 10 rodaków twierdzi, że polskość marki zachęca ich do zakupu konkretnych produktów.
Z badania przeprowadzonego przez Open Research wynika, że Polacy są patriotami na zakupach, jeszcze bardziej niż w latach ubiegłych, i chcą wiedzieć, skąd pochodzi produkt, który kupują: aż 47 proc. to zdecydowani patrioci, 44 proc. jest raczej zainteresowanych krajem pochodzenia kupowanego towaru, a 9 proc. badanych nie interesuje się tym, skąd pochodzi nabywany produkt. Poza tym większość konsumentów w Polsce coraz częściej sprawdza, skąd pochodzi produkt, który wkładają do koszyka, a 43 proc. zawsze to sprawdza.
Polskie warzywa
Sieci handlowe to wiedzą i promują lokalne, krajowe produkty. – Biedronka od ponad 25 lat konsekwentnie stawia na budowanie dobrych relacji z polskimi producentami i dostawcami żywności. W 2020 r. aż 92 proc. produktów sprzedanych w sieci pochodziło od polskich dostawców...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta